O zi mai rara

Ieri seara am avut o inspiratie divina. Mi-am adus aminte sa dau mail de time-off pentru ziua de marti, de la 9.00 la 10.30, ca sa apuc sa ajung la curs si la seminar. La contabilitate, la care pana una-alta, stiu suficient de multe cat sa nu iau 5.

Dimineata (pe la 6 fara 10) suna ceasul. Ma ridic, incerc sa deschid ochii, si din instinct izbesc noptiera in locu’ in care ma asteptam sa fie ceasul. Am nimerit. Dupa care constient de faptul ca am cateva ore libere, si pot sa ma trezesc si la 6 fix, am zis sa mai motai 10 minute si sa meditez asupra unui fapt simplu: sa ma duc la facultate, sau sa mai dorm 3 ore? Va dati si singuri seama ce am facut.

Din pacate nu am putut dormi pana la 9, asa cum sperasem, asa ca la 9 fara 10 eram deja in statia de metrou. La Crangasi, am fost nevoit sa aleg din nou: cobor aici, sau merg pana la 1 Mai? Si plictisit de acelasi drum, am coborat la Crangasi. Norocu’ meu inexistent mi-a suras din nou. Este pentru a 3-a oara cand gasesc bani in automatul de suc/mancare/guma din statie. Sau poate e stricat.

Oricum, trecand pe langa el, observ pe display “Credit: 2,5 RON”. Si na, de ce sa nu imi iau si io ceva? Am luat o Cola, iar restul de 5000 dat l-am bagat la loc. Sa se bucure si altu’…

Iar la servici, mandru de achizitia mea, scot din ghiozdan CD-ul cu Sniper Elite, decis sa il instalez, ca m-am saturat de partidele de CS din pauze. Dar…restart. Nu vrea tu’i mama masii nici cu slujbe sa ruleze discul. Poate mai tarziu. Vedem

Leave a Reply

