Bleah – sau cum sa iti petreci dimineata

Ba, nu se mai poate asa!

In ziua de azi nimeni nu se mai parfumeaza? Fata vreau sa zic…ca mai intind si io capu’ si nasu’ dupa una mai acatarii, dar degeaba. No smell. Nu conteaza, dulce, acru, amar, iute, orice numai sa se parfumeze. Pentru ca nu mai suport.

Nu mai suport mirosul zugravilor alora, vreau sa zic. Azi, in metrou, am apucat sa ma urc in primul vagon, si am colindat metroul pret de 3 vagoane. Niciunde, dar absolut niciunde, nu am dat de un miros mai de doamne-ajuta, in afara de mirosul de “nespalat” al muncitorilor. Am ghinion oare?

De fapt, nici dupa parfum nu ma omor. Sa fie aerul curat, sa miroasa a spalat, a orice, dar nu mirosul ala oribil! Poate (adica sigur, ca doar o stiu) am mirosul prea dezvoltat, dar totusi, si aia din jurul meu se strambau. Deci nu sunt singurul nebun. Am crezut ca e mana cereasca aerul de afara, cand in sfarsit, am ajuns la 1 Mai.

Si mai interesant a fost cand m-am dus la “shopping”. La patiserie, nu mai avea cornuri cu ciocolata, in schimb imi da cu gem, si imi zice ca astea sunt unse de deasupra cu ce dracu le-or unge, deci sunt cu ciocolata, si daca nu sunt cu ciocolata sa nu o injur ca nu mi-a dat cu ciocolata, si sa vin maine sa iau cu ciocolata. O sa ma duc maine.
Ies de acolo, intru in magazinul alaturat. Nu tu pungi de cadouri, nu tu cartele de cosmote si de vodafone. Iar guma de mestecat era 25.000, cam mult dupa parerea mea. O sa ajuga sa coste cat tigarile!
Mai merg putin, si intru intr-un magazin amarat, pe coltul unui bloc si mai amarat. Cartele? Da, avea, doar ca aparatul “nu da de 4 euro”, si incearca sa ma fraiereasca sa iau de 5. Nu multumesc, iau de 3 atunci. A, la Cosmote nu da, da’ la Vodafone da de 4? Bun asa…deci face figuri aparatul in functie de cerere si clienti? Foarte tare frate! Avea si pungi de cadouri, insa mie imi trebuia una mica, si i-am precizat asta. Imi zice ca e 5RON, si ca se duce sa imi aduca una. Si l-am lasat, curios ce poate avea o punga mica pe ea, de costa atat, cand in general dai de ele la 1,5-2 RON.
Si normal ca mi-a adus una de dimensiuni absolut astronomice! Ce dracu, suntem in (adica o sa intram in) criza financiara, si lumea vinde pungi MARI? Pai are lumea ce sa puna in ele? Sau cum sta treaba?

In fine, am plecat si am ajuns fericit la serviciu. Unde m-am impiedicat pe scari…

4 Responses to “Bleah – sau cum sa iti petreci dimineata”

  1. Lucrezi la Ubisoft (sau in cladirea de acolo ) ? 😛

  2. da, lucrez la ubisoft. why? ne…stim, cumva?

  3. am lucrat acu vreo 2 ani la ei . . .
    doar vreo 4 luni . . . de asta stiam zona de acolo si stiu si cornurile de care ai mentionat 😀

  4. a…frumos in cazul asta…
    da, cornurile sunt faimoase 🙂

Leave a Reply

