Fenomenal

Este de-a dreptul surprinzator. Ma trezesc dimineata, si cu o sfortare supraomeneasca reusesc sa deschid si ochii, ca sa fiu izbit drept in figura de o lumina mai ceva ca vara.

Ok, toate ca toate, dar este decembrie, ar trebui sa fie iarna, frig, zapada, nu sa duc gunoiul in capatul blocului imbracat doar intr-un tricou!

Imi aduc aminte, si nu pentru prima data, cum era acum cativa ani, cand eram eu mic, ca sa fiu mai precis. Zapada pana la brau (braul meu, care era cam jos atunci), sanii, ghetusuri, batai cu bulgari, de toate pentru toti. Acum, abia daca mai ninge pe la munte.

Am incercat sa fac un drum pana la munte in weekend, dar pana la urma am hotarat ca nu are niciun rost, vremea nu este nici pe departe asa cum ar trebui sa fie. Probabil o sa mai astept pana pe 24 sau 26, pe urma ma duc fie ce-o fi.
Dar, pana una-alta, revin la problema de baza. Unde e zapada? Unii zic ca e foarte bine asa, si ii urasc! De-asta e iarna, sa ninga, sa fie frumos, sa fie…

Tata imi tot zice ca ma atac aiurea, pentru ceva ce oricum nu pot controla. Da, si din pacate are dreptate, ma atac aiurea. Ca dovada acum scriu ceea ce scriu…adica mai de mult am scris ceea ce cititi voi acum.

Dezgustator, fenomenal, oribil, ingrozitor si de cosmar. Ce altceva sa mai zic? Vreau zapada… (parca as fi un copil mic iarna, si nu cred ca e bine…). Oare sunt singurul?

2 Responses to “Fenomenal”

  1. Valentina Says:

    :)) Nu esti singurul care-si doreste zapada..majoritatea ne dorim asta, mai ales de Craciun…mi-e dor si mie uneori de zilele acelea in care “inotam” prin zapada, dar si acum mai putem face asta dak mergem la munte ( dorinta pe kre o si aveai )…deci nu e totul pierdut 😉
    INSA… natura nu se poate controla cu asa o mare usurinta..defapt..nu o putem controla mai deloc ..sau chiar deloc ?!?! 😛
    Da..acum a trecut Craciunul si eu ,cel putin, am avut parte de zapada in zilele de vacanta ( am reusit sa fug din Bucuresti..unde am auzit k nu prea s-a facut simtita zapada >:) )
    Si dak in decembri nu am avut parte de zapada si frig, caci unde e zapada e si frig(trebuie sa recunoastem), zilele trecute a nins si pe aici, deci te poti simti putin mai fericit 😀

  2. da, ma pot simti…a nins…bine ca nu s-a topit tot inca 🙂
    pana una alta, a trecut vremea, am fost si io de cateva ori la munte, … 🙂
    deci sunt ceva mai fericit 🙂

Leave a Reply

