De an nou

Este mult prea tarziu ca sa mai spun “La multi ani”. Si mult prea tarziu ca sa imi fac nervi amintindu-mi de toti taranii care strica revelionul. Cum ar fi nenea “rrom” care vinde bombe cu adaos comercial de 300%, ajungand, cu nesimtire, pana la 600%…ca sa nu mai zic de faptul ca il intreb: “cat sunt alea?” si imi raspunde “120, dar nu mai am”. Io deja ma pregateam sa scot 30 de ron si sa ma iau la “tiganeala (vorba vine…)” cand imi spune cu zambetul pe buze “…dar nu mai am”. Cum nu mai ai frate? Pai aia ce e? Nu mai e … %#@$ ma!

Trecand peste asta, ajung la lenea pe care o am in mine. Ceva de groaza, ce n-am mai vazut de o luna incoace. Probabil de la masa de Craciun mi se trage, ca inca nu mi-am revenit. Si am o lene in general…acum de exemplu, la servici(u), as avea treaba cat pentru 2 zile, si totusi stau si scriu. Pentru ca pur si simplu mi-e lene sa pun mana pe telefoanele alea nenorocite si sa testez ce am de testat….lene…un cuvant atat de simplu, incat il poti pronunta chiar si cand ti-e…ati ghicit, lene!

Timpul trece, vine pauza de masa, normal ca plec (mult) mai devreme, si proabil o sa ma intorc dupa ce “se suna de intrare”. Mama, si cate ghilimele am folosit in postu’ asta…

Pofta bune, ne vedem mai incolo!

pict0626

Si una din bombele de anu trecut-anu asta. Cum vreti.

Leave a Reply

