Absolut de vis

O, da, azi aveam sedinta de design pentru Manga’s Mysteries, dar eram hotarat sa nu ma duc, ca sa ajung la facultate la seminarul de economie mondiala. Dar iata ca putinul meu noroc mi-a suras, si un coleg m-a sunat (nu asta era norocul) sa imi spuna ca am 8 si am scapat de sesiune (asta e norocul). Asa ca de ce sa ma mai duc la seminar? Yeeeee….

Pana una-alta in schimb, de economia asta mi-a fost o groaza mai ceva ca atunci cand am aflat ca nu o sa apara Diablo III (acum multi ani, cand inca nu se vorbea de el). Am incercat, in vacanta, sa invat, sau macar sa citesc odata suportul de curs.

Intr-o buna zi, l-am deschis, am dat in jos pana la ultima pagina (obosisem la cate pagini avea, si soarecu’ mai avea putin si iesea de pe masa), am vazut ca are 300 de pagini, iar in momentul imediat urmator mana mi-a alunecat in partea stanga a tastaturii, unde se afla butonul de close. Un mare X. Am scuipat de 3 ori in san, am zis o rugaciune de genul “Sfantul 5”, am baut ceva apa si am inchis si calculatorul, gandindu-ma sa il las sa se odihneasca si el putin de pe urma traumelor. Este prima oara in viata cand inchid o fereastra atat de repede. Pot spune ca e chiar timp record…

Si vesel ca am scapat de sesiune, mi-am amintit toate cele povestite, si le-am asternut cu pasta pe hartie. Ma rog, pixeli…….

Am plecat, ca vine sedinta!
(desi tot nu imi vine sa cred aceasta reusita, desi intre timp am mai vorbit cu 2 colegi)

.

.

.

.

Later edit: Nu s-a mai dus nimeni la seminar…

One Response to “Absolut de vis”

  1. simpatizezciupercute Says:

    :)))
    La multi ani tinere>:D<! un an plin:D

Leave a Reply

