Ninge iar, ninge iar…

O, da…aseara a nins…de fapt ieri, daca pot spune asa. Eram in pauza, la serviciu…Ma jucam cu colegii diverse…si ma suna mama: Alex, te-am sunat doar sa iti zic sa te uiti pe fereastra. Ma intorc, cu greu, gandindu-ma ce glume proaste face mama…observ ca nu m-am intors in directia buna, revin in pozitia initiala, mai click-uiesc putin, si ma intorc in partea cealalta…vad, de departe, pe geam, o perdea alba, dar prea obosit intreb in telefon: mama, ninge afara? Ca nu sunt sigur daca vad bine…….Cu mai putin de 10 minute inainte ma intorsesem de la bufet, si nu ningea, nu nimic…

Ciudat.

Am plecat dupa program, fericit ca prind si eu nitica zapada (aici, in Bucuresti, cea de la munte nu se pune la socoteala), m-a nins, aburii s-au depus pe gene si in curand au inghetat, am dat cu zapada in niste pusti de 6-7 ani (nu, nu ii cunosteam) m-am dat pe zapada ca pe ghetus de cateva ori, am mai facut niste bulgari cu care am dat in colegi, dar in special colege, care o luasera grabit inainte (de inteles, de altfel), si am ajuns la metrou. Imi venea sa mai fac inca odata drumul. De 2 ori de fapt, dus-intors, dar eram prea obosit.

Am intrat in metrou, am iesit din metrou, afara inca ningea. Am ajuns acasa, mi-am facut dus, m-am uitat pe geam, afara nu mai ningea. Si nu a mai nins deloc. Ba mai mult, azi a iesit si soarele, numa’ bine sa se faca o mocirla de toata frumusetea, in care sa sarim ca _ _ _ _ _ _ _ _  (a se inlocui cu diverse animale, in functie de cititor si auto-crititca).

Si io care voiam sa zic … “Vine Craciunul!”

Leave a Reply

