Din plin

In ultima vreme observ ca lucrurile incep sa se schimbe. Unele in bine, altele in si mai rau decat inainte.

Pretul benzinei a scazut. Drastic. Taximetristii s-au hotarat sa micsoreze tariful. Poate il si micsoreaza pana trece criza. Euro creste. 4 ron, mai prin primavara-vara 4,5 iar in toamna 4,7 ron. A se observa ca este in pas cu colectiile de moda. Nimeni nu incearca sa il opreasca. Daca lucram la BNR, macar ca beam apa de la izvorul din baie, ma faceam voinic si ma puneam in fara Euro-ului. Cum au facut fratii nostri in Balcani. Si imi faceam si o pancarta pe care sa scrie “Pe-aici nu se trece!”

Pretul masinilor a scazut. Acum 3-4 ani aveai reducere 100 de euro, de Craciun, Paste, Sfantul Faliment si alte ocazii crestinesti. Sau 0,5 – 1% reducere. Acum te izbesc reclamele cu reduceri de 10%, 1500 de euro sau alte asemenea oferte.

Dacia nu mai produce. Probabil doar Coca-Cola o mai duce bine. Si patiseria de la coltu’ blocului. Numai de-ar avea aviz de functionare…ca io nu l-am vazut lipit de ferestre (in maniera tipica tarabagiilor). Sa nu uitam de pompele funebre si de florarii. Ca na, doar odata pe an e ziua ei si tre’ sa ii iei o floare. Si…doar odata in viata moare, si tre’ sa te ocupi si tu de cele crestinesti.

Si cea mai mare teapa si-o iau angajatii care au contracte cu euro “inghetat la …”. In general 36.000 sau 3,6 ron apare prin contracte. Adica io am pierderi undeva in jur de 2 milioane (acel jur e destul de mare, dar ma dor ficatii sa scriu cu cat imi iau teapa…)
Si dolarul vine tare din spate. Ma gandeam ca poate imi iau de pe net ceva mai de doamne-ajuta, sa imi tina de cald pe partie. Doar in zona gat-frunte. Probabil o cagula, gasisem una tare faina. Dar … bine ca a crescut pretul cu vreo 15% in lei.

Pe de alta parte, la noi e pe dos. Vin sarbarorile. Ma rog, au trecut. Peste tot in lume preturile scad. La noi cresc. Voiam sa imi iau o camera foto. In general era 2700-2800 ron, dar am gasit-o undeva la 2200, cu geanta, card de 4GB, cititor de carduri si monopod cadou. Am zis ca oricum nu am toti banii, si sa mai astept pana de sarbatori. De sarbatori, apare frumos “pret special: 2400ron”, iar sub, taiat, 2740 ron. Si au taiat din oferta monopodul. Pana una-alta, am gasit aceleasi chestii, dar cu un acumulator si trepied in plus, fara citior, la 2600. Sa vedem cum stau preturile dupa ce termin sesiunea.

Si colac peste pupaza, scuip de 3 ori in san si spun Amin!

4 Responses to “Din plin”

  1. la noi in romania e rasu-plansu frate:)) teapuca boala cand te gandesti cat e de diferit in strainatate:| mda.. deabia astept sa plec deaici:D

  2. si ma rog, cam incotro sa te indrepti? si cam cat timp…nu-mi zice ca te muti definitiv. 🙂

  3. sper ca dupa facultate sa plec si de intors o sa ma intorc, da’ numai in vacanta…

  4. o da…romanian dream :))
    bafta atunci!

Leave a Reply

