De ce?

Aud ceasul cum urla. Deschid un ochi, si vad ca arata 07.03. Adica suna de 3 minute si io abia il auzisem. Ma ridic, cu greu, si incerc sa nimeresc butonul care opreste ceasul. Nu am reusit, asa ca l-am tras din priza, se mai intampla din cand in cand…
Fac repede un dus rece, sperand sa ma trezesc, dar degeaba. Oricum, pana am reusit sa fac dusul am fost dat afara din baie de toti locuitorii apartamentului. Pe rand, parca se vorbisera. Ce dracu, acuma v-ati trezit toti sa pareti oameni harnici? Imi torn un castron – adica imi torn niste lapte in castron, neaparat rece, ca daca e cald, provoaca somnolenta. Si ma imbrac cat mai subtire, ca sa ma tina treaz frigul. Mananc repede, ma incalt si ies pe usa. Inainte sa incui, mai bag odata capul si ma uit la ceas: 07.49, ca si cand nu aveam un ceas la mana si 2 telefoane. Dar nu e nimic.

Pe drum, abia imi tarai picioarele. E frig, mi-au inghetat genunchii, si regret ca m-am imbracat asa de subtire, dar nici gand sa ma introc din drum, ca sunt cam superstitios – uneori. Doar uneori. Totusi, nu imi permit sa fac miscare multa, sau sa consum calorii. Ce dracu, e criza, Dacia nu mai produce, iar eu am diseara testul final la matematica. Daca ajung viu (a se citi treaz), e lucru mare!

Intru in metrou, e cald, imi vine sa adorm. Intre timp, adica in timpul real, nu in amintiri, imi dau seama ca scriu porcarii si incepe sa semene cu jurnalul unui emo-kid. Asa ca las dracu’ metrou’ si somnu’ si ma gandesc la munca. Pentru ca trebuie sa facem ceva, ca sa … scapam de criza.

Intru pe usa de la serviciu, fac cativa pasi si ma impiedic de cablurile de alimentare de nu-stiu unde. Cat pe ce sa cad, cat pe ce sa le scot din perete, cu tot cu priza, incerc sa ma repun in pozitie verticala, si mai fac inca 7 pasi pana la scaun. Imi trantesc hoitul pe scaun, si inchid ochii…o, da, cineva mi-a tras scaunul inainte sa aterizez pe el. Mersy!

One Response to “De ce?”

  1. simpatizezciupercute Says:

    ewwwwwwwww

Leave a Reply

