Gamer’s grandfather

Iata ca harnicii baieti de la checkyourhud.com s-au gandit sa faca un arbore genealogic al…jocurilor. Al developer-ilor, ca sa fiu mai precis.

Am ramas surprins de atatea liniute si atatea culori, care de care mai strigatoare, si am ramas de-a dreptul masca pe masura ce dadeam in jos. Achizitii, firme noi, vanzari, firme vechi, si de aici in colo va prindeti si voi.

checkyourhud

-un click pe imagine, ca e indescifrabila-

Colac peste pupaza, mi se pare o chestie foarte interesanta, dar daca nu ma insel baietii au avut ceva hartogarie de rasfoit ca sa faca asa ceva.

Si iata cum, din senin si din nisip, a aparut o frumusete de lista, de fapt arbore genealogic in toata firea, care ne prezinta stra-stra-stra-mosii bunicului de azi, copii acestuia, nepotii, stra-nepotii, sotia moarta si cateva fantome. Ca sa nu zic firme-fantoma.

Oricum, si colac peste pupaza, ma inclin in fata batrinilor tata – Sierra si mama – Activision. Care pana la urma (adica in prezent) si-a vandut trupul diavolului de la Blizzzzzzzzzzzard. Toate bune!

One Response to “Gamer’s grandfather”

  1. andreibaicu Says:

    Nu mi-a luat pana sambata sa mi se faca paru alb-mi-a ajuns doar sa vad toata lista si sa fac conexiunile necesare(asta dupa 5 chiftele cu susan si o portie de cartofi prajiti cu cascaval pe deasupra si ou ochi langa).
    In conluzie oamenii care au facut acest arbore genealogic nu aveau alta ocupatie:D.

Leave a Reply

