Ca de criza. Dar nu financiara

Nu stiu daca doar la mine se intampla chestia asta cu sesiunea. Dar pur si simplu ma face sa ma cac pe mine de frica. Noaptea abia dorm (cele putine ore dintr-o noapte alba), si nu mai visez fete, zombie si pokemoni, ci subiecte grele, rude mai acatarii in locul profesorilor (pardon, conferentiarilor), supraveghetori care nu imi primesc lucrarea, T-uri si formule demne de Sfantul Acatist, copiute de pe care subit s-a sters totul, pana de cerneala in pix (motiv pentru care am la mine 3 pixuri) si restul celor negre.

Iar cand ma trezesc, ma ia asa cu frisoane, socuri, gaze stomacale si diaree, ca imi vine sa ma las dracu de toate si sa nu mai fac nimic. Acum de exemplu mi-a pierit cheful sa mai fac “ciornele”. Ar fi cazul macar sa ma uit la ceas, sa nu ma trezesc dracu ca plec prea tarziu si ratez examenul (asta fiind un alt mare cosmar al meu, pe care il am inca de pe vremea bac-ului)

Give yourself a reward for all the hard wo… for… Well, for something.

Leave a Reply

