Aminteste-ti ca ai un serviciu

Ca tot omu’ aflat in sesiune, mi-am luat si io un concediu de studii. Neplatit, 6 zile, de care aproape ca nu m-am putut bucura de loc. Dar uite ca au trecut si zilele de concediu, si o parte din examene, iar acum m-am intors la servici. Memoria vizuala m-a ajutat sa gasesc din prima drumul catre birou. Ma asez, deschid calculatorul, bag ‘spe mii de parola de logare, si pana la urma deschid si Outlook-ul. Si incepe sa descarce…ma uit jos, in bara, ingrozit, catre textul afisat: “Receiving message 3 of 64 (12kb of 34mb)”.
Oameni buni, am lipsit 6 zile si m-am trezit cu 64 de mail-uri in inbox? Wow…hai, serios acum, chiar asa de multe am pierdut?

menu1

Si ca si cand nu era suficient, m-am decis sa schimb unul din monitoare, ca avea un contrast diferit, cu toate slujbele facute si cu toate versiunile de Wiziwig instalate si piratate. A, nu, stai ca ala e freeware. Dar revenind, mi-am desurubat fericit monitorul, si l-am dus la departamentul IT. Dar, aproape fara sa gandesc, cum vad ca se intampla din ce in ce mai des in ultima vreme, i-am zis colegului de acolo: “Ok, dar am uitat sa sterg icon-urile de pe el”. Tipu’ se uita pierdut la mine. Cred ca vedea neoanele din spate. Si mai si insist: “Il leg acum la unitatea ta si le sterg”. Oricum, erau doar 5, imi place sa am desktop-ul curat. Se uita si mai mirat la mine, si intr-un final zice: “Alex, nu exista icon-uri in monitor”. O da, in sfarsit am realizat gafa. Probabil la masa o sa faca toti misto de faza asta, dar se mai intampla…bine ca nu m-am asezat la biroul altuia.

Leave a Reply

