Probleme tehnice

Sunt absolut distrus. Duminica am reusit sa mai prind un drum pe la munte, zapada, partii, etcetera-etcetera.
Din pacate, pe tura de incalzire (cu toate ca eram deja mort de cald. da, stiu, nu sunt normal la cap) am observat mici probleme la piciorul stang. Care nu erau chiar atat de mici.
Ca sa fiu mai precis, nu mai reuseam sa merg cu el in fata, asa cum sunt obisnuit de 5 ani. Pur si simplu, nu ma simteam comod, aveam senzatia ca nu am o pozitie stabila si ca nu reusesc sa merg pe canturi. Aproape involuntar, ma intorceam cu dreptul in fata, si surprinzator, ma simteam cu mult mai bine.
Am zis ca ceva nu e in ordine. Am tras pe dreapta, jos scandura, jos ghiozdanul, afara surubelnita si m-am apucat sa desfac legatura din stanga. Exceptand faptul ca erau ingetate suruburile, si sarind peste faptul ca surubelnita s-a cam tocit, reusesc sa slabesc legatura, si ma apuc sa modific unghiul. Dupa mai bine de 2 ani de cand am gasit o pozitie in care ma simteam mai natural decat in pat, ma trezesc ca sunt nevoit sa ma joc cu gradele. Da, ok, stiu, joaca se face din unitate in unitate (3 grade pe bucata), dar am simtit nevoia de 4 unitati. Eram sigur ca o sa fie ok, mai folosisem odata varianta asta. Si, cu frumusete de 12 grade in plus, aveam piciorul din fata la 21 de grade, comparativ cu cel din spate, care avea doar -6 grade. M-am gandit totusi sa il salt si pe asta la -9.
M-am urcat iar pe placa, dar surpriza…acelasi discomfort criminal. Si aceeasi senzatie de “ma duc dracului”. Dar, colac peste pupaza, pot spune ca m-am simtit al naibii de bine restul zilei, cu dreptul in fata. Adica am mers “goofy” mai toata ziua, cu toate ca pana acum ceva timp pozitia lu’ goofy imi provoca batai de inima cu putin peste 200% viteza aditionala.

La naiba-n puii mei, s-a dus dracu tot. Si nu reusesc sa inteleg de ce. Mai fac o proba peste 2 saptamani, si prevad ca iar se lasa cu jonglerii pe la unghiuri.

Leave a Reply

