Quake Live open Beta

Pot spune, fericit pana la cer, ca am prins un cont de beta-tester. Ca na, daca tot lucrez pe aceeasi teava, ce pierd? O as incep cu cateva chestii interesante legate de site. In primul rand, e al dracului de bine optimizat. Iar in al doilea rand, nu poti descarca imediat ce ai intrat, trebuie sa iti astepti randul la coada. Ceea ce mi se pare ok si corect, evita incingerea sau decesul site-ului. Foarte frumos… Pe de alta parte, cand am intrat in Que, eram pe pozitia 16.000 si ceva. In mai putin de o ora ajunsesem la rand. De descarcat, nu e mult. Are sub 7 MB, ceea ce mi s-a parut deja pomana electorala.

characters_v560

Dupa o instalare (cam greoaie, avand in vedere ce mic e), poti intra in jocul propriu-zis. Te intampina un tutorial pe care il joci ca sa ti se atribuie un nivel de cunostinte, dupa care ajungi in Lobby. Care e destul de bine facut, iar conexiunea merge brici.

Dai sa te conectezi la un meci (de preferat, setati serverele sa fie doar din EU) si hartile, cu dimensiuni ce se invart intre 3 si 4 MB se descarca uimitor de repede. Dupa care incepe frumusete de pac-pac. Din pacate, sistemul de gasire a prietenilor nu e prea ok, adica slabe sanse sa gasesti pe cineva din aceeasi tara, daca nu stii ce nick are. Din pacate…

Alte chestii…pai deja am raportat 2 crashuri si un freeze. Frumos. Ochi de tester…
Jocul arata bestial. Nu am ce sa ii reprosez. Nici nu speram vreodata ca poti primi atatea intr-un browser. Armele sunt aceleasi din Quake 3 Arena. De fapt, se pare ca e un fel de portare. Arenele sunt multe-multe, frumoase, si mi se pare ca bucati bune tot din Q3A.

Altceva…ce sa zic, sper sa ne vedem in Lobby dupa ce termina gold-ul. Peace to the shooterz!

Leave a Reply

