Framantari profunde

Am si eu, ca tot omul, o mare problema existentiala. O dilema mai exact, pentru ca se pare ca anumite persoane (a se citi “parintii”) nu prea sunt de acord cu stilul meu de viata. Care, pana una-alta, nu e prea linistit, dupa cum stiti (marea voastra majoritate). Ce, cum si de ce, nu detaliez.

Deci. Ar trebui sa stau sa vegetez, sa nu fac nimic, si sa traiesc fericit pana la frumoasa varsta de 90 de ani, cand voi fi un mos senil si anemic? Si sa mor din cauza unui infarct facut dupa o sperietura zdravana in vreun joc survival-horror? Nope, eu prefer sa mor la 50, hai, treaca de la mine 60, dar sa stiu ca am facut ce am vrut, ca m-am distrat si ca m-am simtit bine. De ce?

Pai de ce…asa, dupa voi, ce e mai frumos? Sa…nu, stai asa. Nu e bine. Adica, sa joci de exemplu Airsoft. Ok, e un sport destul de periculos, mai ales ca se joaca in niste zone cam nemiloase. De bine – de rau, nici nu prea poti sa ii mai spui joc, dar ma rog. Downhill-ul. Ma rog, cu bicicleta cat de cat normala, nu imi permit una de competitie. Dar si ala de destul de riscant…a se citi foarte. Snowboarding-ul. Pe booti scria “Warning! Snowboarding is dangerous”. Hai ma? Serios…? Nici tirul nu a fost la vremea lui ceva safe. Si totusi…
Sau…sa stai si sa astepti sa treaca viata pe langa tine, sa vegetezi in pat, uitandu-te la Stirile de la ora 5, asteptand ca femeia ideala sa vina la tine si sa iti cada la picioare, (cu capul …. nu, lasati, nu e buna ideea) asteptand ca banii sa munceasca pentru tine, si nu tu pentru bani, si sperand din ce in ce mai mult ca a doua zi te vei trezi si vei ramane orbit de sclipirile aruncate de frumosul Porsche Careera GT 500?

Toate randurile de mai sus au fost o profunda meditatie menita sa nu demonstreze absolut nimic. Nu, chiar vorbesc serios. Nu doream sa demonstrez nimic. Nici macar nu am ce … Oare de ce … ?

Duamne ce uom am ajunz.

Leave a Reply

