Si despre taxiuri

Foarte tare, tocmai a afectat criza si companiile de taximetrie. Si, vrand-nevrand, s-au vazut baietii nevoiti sa scada preturile. Nu prea mult, iar cele vechi au fost dezlipite sau acoperita, cat sa nu stie lumea cu cat a picat pretul.

Iar pe luneta, scrie mare si frumos (logic, tot cu litere galebene) “Tarif de criza”. Adica, dupa ce trece criza, hop a 2-a zi dau jos autocolantul si apare pretul vechi. Adica ala de aproape 2 roni pe kilometru, fata de 1,2 – 1,4 azi. Se pare ca trebuie sa profit de oferta si sa ma plimb si io putin, k m-am saturat de metrou. Genial, acuma pun mana si fac o comanda. Eventual, poate chiar un Mercedes, dar nu…nu imi plac monstrii aia.

Pana una-alta, ne vedem in statia de taxi.

One Response to “Si despre taxiuri”

  1. la noi la apusului sunt numai taxiuri care au pe kilometru 1,69. eu numai asa am mers….mai ieftin nu am prins:D

Leave a Reply

