Aberatii inutile

Surprinzator si stupid, a trecut ceva vreme in care nu am mai intrat pe-aici decat sa  citesc comentariile. Ok, toate bune si frumoase, nu am timp nici sa mor, torrentii nu merg bine si abia apuc sa descarc ce imi trebuie pentru euroGamer, si pana una-alta s-au strans multe chestii interesante.

Pai, sa incepem cu prostia magica pe care o detin in ultima perioada. Am fost sambata la munte; soare, frumos, zapada de 2 metri (desi pot sa jur ca avea si mai mult, pe alocuri), casca pusa pe cap. Dar, ochelarii uitati acasa. M-a batut soarele de nu mai stiam cum ma cheama, m-am bronzat (un model destul de haios, fie-vorba). Doar ca ochii nu au dus-o atat de bine, si i-am ars in cel mai frumos stil posibil. Nu aveam nici macar un firicel alb pe ochi. Rosu, rosu, daca aveti in minte o pereche de ochi de betivi de la coltul strazii…ei bine, aia erau mici copii pe langa mine (daca tot veni vorba, ma duc sa imi pun niste picaturi in ochi).

A fost si Earth Hour, si eram foarte fericit ca voi reusi sa contribui la sanatatea planetei, imi facusem prieteni emoKids, cat sa am cu cine sta, si le cumparasem si lame. Din pacate, am ajuns de la munte cand incepuse deja distractia, dus, masa, alea-alea asa ca am tinut cam peste tot luminile aprinse. Oricum, lume multa nu prea s-a implicat, mai avem si noi de asteptat pana ne civilizam. Si, oricum…ce au salvat baietii pe plan energetic, au consumat in zilele urmatoare, cu iluminatul public, ca se aprinde de la 6, cand inca e lumina sa vada si orbii. Ma rog…dupa cum spuneam, civilizatie si creier. Poate o sa apucam si noi sa facem ceva cu viata asta pana nu se stinge toata omenirea.

Altceva? Pai, pretul la taxiuri vad ca a scazut. A, ok, am mai scris asta. Sorry, dar chiar m-a marcat…va dati seama, fix acuma cand sunt preturile la pamant, eu merg cu metrorex-ul. La naiba’n puii mei (marca PrimaTV). Cam atat, ca tocmai ziceam ca nu am timp nici sa mor. Si, nici bani, deci tre’ sa mai stau in viata putin.

Leave a Reply

